2010. október 18., hétfő

12.fejezet

Jujj,remélem kapok komikat.Meg hogy nem nyírtok ki a...khm...függővégért...
Mikor bevezettem a hsz-t 9-en voltatok,most meg 12-en,köszönöm Nektek!Ez jól esik!:P
Nem is pofázom tovább és bocsika a késésért!pux:Đ

Még épp csak világosodott odakint,ahogy a Nap első sugara félhomályba vont minket.De a mi látási viszonyainkat egyáltalán nem nehezítette vagy könnyítette meg.Egyszerűen csak bámultuk a másikat,miközben a muatóujjam köröket rótt Edward mellkasán.Még az előbb történtek hatása alatt álltam.Annyira jó...nem,nem is ez a legjobb szó rá...káprázatos...vagyis nincs is olyan eléggé beszédes kifejezés,hogy milyen volt újra érezni őt,ahogy ölel,csókol,becéző szavakat mormol...Nagyon hiányzott.
És akkor,mintha egy hegy repült volna nekem,fejbe vágott.Miért hiányzott ez?Miért nem érezhettem hosszú ideje?Mert elhagyott.Mert nem kellettem neki.Mert már nem szeret!
Igen,valóban így VOLT.De már nincs.Hisz megmondta.Hazudott,mikor elmentek.Még mindig,örökké belém szerelmes.Az utóbbi egymástól távol töltött évek csak egy nagyon hülye döntése következményei voltak,nem a valós érzelmeié.
És te mégis mióta dőlsz be egy ilyen szövegnek Isabella Marie Swan,diplomás édesanya a városi vezetőségből?!Csak én lehetek ekkora címeres ökör!Hisz nem tökéletes színészek?Hisz nem tökéletes hazudozók a vámpírok?Hisz nem megjátszásból áll az emberek közti életük?Én eszetlen,féleszű,gyengeelméjű,gyagyás,gyogyós,dilis,lökött,buggyant,dinka,lüke,flúgos, eszelős,elmebajos,őrült,idióta,golyós,elmebeteg,elmeháborodott,tébolyult,zavarodott, ütődött,bolond,tökkelütött,hibbant,dilinyós,félnótás,gyagya,bugyuta, eszement,zizi,agyalágyult, esztelen,zakkant,buta,tökfej,értetlen,barom,nagyon hülye tyúk!
A takarót magamra csavarva felültem,mire az Adonisz is azonnal reagált.
-Mi jár a fejedben?-kérdezte Edward,és felkönyökölt,hogy jobban a szemembe tudjon nézni.
-Én...Édes istenem,hogy mekkora egy liba vagyok!-temettem az arcom a kezembe,majd felnéztem.-Amit tettünk.Hiba volt,ezt nem kellett volna,sajnálom!
-De...Bella-nyögte ki kitágult szemekkel.-Ez most...Te most azt akarod mondani,hogy...
-Nézd,mi nem lehetünk egy pár...komolyan.Te most ennyire hülyének nézel?Mert én magamat igen!"Létem legnagyobb hibája volt,hogy elhagytalak.Nem akarlak tovább tőlem távol tudni.Szeretlek,Bella,mindennél jobban szeretlek!A világ legnagyobb hazugsága volt mikor azt mondtam,nem vagy elég jó nekem.Még hogy téged ne szeresselek!Lehetetlenség."De most tényleg?Hogy is hihetek neked?Pont NEKED?
-Bella,mi bajod lett hirtelen?-rázta értetlenül a fejét.
Ne játszd a teljesen összezavarodottat,Edward Cullen!Gondolhattál volna rá,hogy így fogok reagálni!Vagy te őszintén ENNYIRE féleszű tyúknak tartasz?Egyszer már eljátszottad ezt a lapodat,most nem fogod!
-Én komolyan nem tudlak követni-ült fel velem szemben.
Felpattantam.-Te barom!Hát nem érted?Komolyan nem veszed észre magad?-kiabáltam.-Elhagytál,miután megkaptál!Én nem vagyok egy olcsó kis szajha,akivel kényed-kedved szerint játszadozol!Párszor megdugsz,aztán pá,kislány?!Csak felejts el minket örökre és hagyjál békén!

4 megjegyzés:

  1. szia
    nagyon jó lett
    bár itt van félreértés bella részéről
    én kíváncsi lennék egy charli és edward találkozóra is
    nagyon siess a következővel
    szia

    VálaszTörlés
  2. ez durva...oda tette a kiscsaj.:DxD hamar hozd a frisst.:D(KL)

    VálaszTörlés
  3. hali
    ez klassz lett
    jól meg mondta a frankót
    hamar frissst

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én csak most találtam rá az oldaladra.Be is nyaltam mind a 12 fejit:)Nekem nagyon tetszik amit írsz.és remélem olvashatom majd a továbbiakban is.Kitartást az íráshoz.Remélem azért minden tisztázódik köztük és újra együtt lesznek
    Üdv:Éva

    VálaszTörlés